Da se mene pita (al' me se ne pita)

petak, 29.11.2013.

48 miljuna kuna, a ništa se bitno neće promjeniti?

I tako to, ostala nam još dva dana do referenduma...

Do referenduma koji je podjelio građane Hrvatske, medije, političare... jednostavno je razdjelio Hrvatsku na dva dijela, onu ZA i onu PROTIV. Mjesec dana već traju burne i žestoke rasprave, međusobna vrijeđanja, grube rječi su postale uobičajni način komunikacije... A zašto, jer je nekome palo na pamet da raspiše referendum...

U RH homoseksualni brak nije bio dozvoljen, a nakon ovog referenduma pobjedom opcije ZA ili pobjedom opcije PROTIV i dalje neće bit dozvoljen!

Zvuči li vam ova rečenica smiješno, jadno, glupo? Homoseksualni brak nije bio dozvoljen, a sad glasujemo za dvije opcije nakon kojih i dalje neće biti dopušten. Raspisuje se referendum koji ništa bitno neće promjeniti, osim što će državna blagajna olakšati za 48 miljuna kuna kojih i ovako nema.

Gospođa Željka Markić je naglasila kako želi zaštiti brak ustavom, valjda joj homoseksualci predstavljaju neku veliku prijetnju i opasnost, pa je baš sada odlučila potrošiti 48 milijuna kuna kojih država nema, baš sada kada je slikovnica Hrvatske puna bakica koje kopaju po kontejnerima nebili pronašle neku bocu i zaradile pola kune , baš sada kada roditelji nemaju novca da školuju djecu koja onako i nakon školovanja neće imati posla, baš sada kada se za svako oboljelo djete moraju organizirati humanitarne akcije jer roditelji i da prodaju svoj bubreg ne mogu platiti lječenje, baš sada kada ljudi žive na rubu gladi, baš sada kada svakim danom nestaju radna mjesta, baš sada je ona odlučila progovoriti u ime obitelji i za dobrobit obitelji... (pitam se čije obitelji)

I baš sada velik dio ljudi gleda nju kao Blaženu Djevicu Mariju koja zagovara u ime obitelji, koja želi mir u svijetu, koja je puna dobrote i humanosti... koja je u ova teška vremena neimaštine uspjela ljudima objasniti da su homoseksualci najveći problem današnjice...

I tko je ovdje lud???

TROŠIMO 48 MILJUNA KUNA NA NEŠTO ŠTO NEĆE PROMJENITI NI JEDAN OD OVIH PROBLEMA???
TROŠIMO 48 MILJUNA KUNA NA NEŠTO ŠTO NEĆE DOPUSTITI HOMOSEKSUALNI BRAK KOJI I OVAKO NIJE BIO DOPUŠTEN???

Međusobno se vrijeđamo, prepiremo, svađamo...

Zar smo toliko naivni da smo pali na onu staru... ZAVADI PA VLADAJ!!!

Priznajem i ja sam u početku oštro branila homoseksualce, dok nisam shvatila da sam i ja pala na taj stari trik...
Zadnjih nekoliko dana me uopće ne interesiraju homoseksualci, niti ih imam sada vremena braniti kad vidim da se ovdje radi o svemu samo ne o braku, obitelji i homoseksualnosti...

Netko je smislio dobru političku taktiku, iskreno od toliko natpisa u novinama, svatko piše svoju teoriiju, ja nikome ne vjerujem, vjerujem samo svom zdravom razumu, a to je da se ovdje radi o jednoj puno ozbiljnijoj stvari koje ni sami nismo svijesni...

Poslušala sam debatu Željka Markić i Sandi Blagonić, predstavnici dviju građanskih akcija 'U ime obitelji' i 'Građani glasuju protiv' u nadi da ću donjeti neki logični sud o cijeloj situaciji...
Nakon mnogo pokušaja da shvatim inicijativu ''U ime obitelji'', da shvatim njihove namjere, nakon što sam se zaista trudila, ja ništa nisam shvatila...

Tko je zainteresiran debatu može pogledati ovdje.

(Što da kažem, pripremite si i kokice za ovu komediju :D )
O čemu ova gospođa priča, kome ona maže oči ???

Dali ova gospođa ima neki problem sa živcimam, kao da dobiva nekakve sitne napadaje ili se možda ne može nositi sa time da razgovara sa čovjekom koji zna što priča a ne nekim balavcem kojem može mazat oči?
Zar ona nezna složiti jednu smislenu rečenicu?

Dva dana prije referenduma, jel mi može itko objasniti opravdan razlog zašto mi trošimo 48 miljuna kuna? (Željka to nije uspjela)

Za kraj... Evo na jednom portalu sam baš danas postavila malu anketu u vezi referenduma, pa svratite i dajte svoj glas ;)
ANKETA

Oznake: homoseksualnost, protiv, za, U ime obitelji, Željka Markić, zavdi pa vladaj, Referendum, anketa

29.11.2013. u 18:07 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (6)

Opis bloga

Razmišljanje jedne pozitivne i nadasve smirene buntovnice koja je uvik u pravu zubo
Inače nisam tvrdoglava, ali ljudi nikako da shvate da ja nikada nisam u krivu, tj. ponovimo još jednom: uvik sam u pravu... hm...valjda mi je to sudbina rolleyes

TEME: Sve što stignem, sve što me inspirira, sve što mi zaokupi pažnju... sretan

Ponekad je bolje da se raspišem na blogu od vrištanja na nekoga dok mu bubnjići ne eksplodiraju i dok ne oderem svoj ljepi glasić zubo



Flag Counter