Da se mene pita (al' me se ne pita)

utorak, 19.11.2013.

Loša predstava u Vukovaru

Jučer, 18.11. je obilježen dan sjećanja na žrtve Vukovara ili je bar trebao biti obilježen. Da, trebao je biti obilježen, ali jučer smo svi mogli svjedočiti jednoj lošoj predstavi, tragikomediji, teško je uopće naći riječi koje bi to mogle opisati. Još jednom ću reći da se ni kriva ni dužna sramim što sam građanka Republike Hrvatske, sramim se države u kojoj živim i ljudih koji je takvom čine.

Stožer za obranu Vukovara je pobjedio? U čemu je pobjedio? Dali sam možda propustila nešto, jučer je bila utakmica ili... ? U čemu je taj samoprozvani stožer pobjedio, pobjedio je u sramoćenu Hrvatske ili u blaćenju svih onih koji su dali život za Hrvatsku?

Ne kažem da je naša vlada savršena, daleko od toga, ali zar je bilo potrebno od onoga, što se time želilo pokazati, negodovanje prema vladi, negodovanje prema stanju u državi, negodovanje prema stanju u Vukovaru, negodovanje prema ćirilici? Opravdanje za jučerašnju predstavu ne postoji, nek je na sramotu svima koji su je organizirali, ovog puta svaka čast i pohvala vladi koja je reagirala na najbolji mogući način.

Iako mnogi negiraju, ali očita činjenica je da je ono politička predstava, žalim ljude koji su taj dan iskoristili za takvo nešto, žalim ih što su takvi kavi su...Ali to su oni, nek su... Ljubav prema Vukovaru, ljubav prema Ljepoj našoj... To ste zaboravili.

Stožer za obranu Vukovara? Tko su oni? Do sada nisam znala tko su oni, ali jučer mi je sve bilo jasno. To su ljudi koji blate Vukovar i žrtve Vukovara, to su ljudi koji blate Hrvatski narod, to je sramota Hrvatske.
Neću osudit svih, nek mi oproste oni koji su se našli uvrijeđeni, a nisu to zaslužili, znam da ima ljudi koji nisu ni svijesni gdje se nalaze i koga prate...

I na kraju, istina je Stožer za obranu Vukovara je pobjedio u svom naumu, Dan sjećanja na Vukovara i žrtve Vukovara je potisnuo u zadnji plan, a svojim postupcima je skupio slavu i sebe postavio za temu dana. Bravo! Čestitam vam! Čestitam vama, gospodinu Karamarku, njegovoj ekipi, ekipi u remetincu jer niste ništa bolji od njih čak ste i gori...


foto: wikimedia.org

Oznake: Vukovar

19.11.2013. u 14:32 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (6)

Opis bloga

Razmišljanje jedne pozitivne i nadasve smirene buntovnice koja je uvik u pravu zubo
Inače nisam tvrdoglava, ali ljudi nikako da shvate da ja nikada nisam u krivu, tj. ponovimo još jednom: uvik sam u pravu... hm...valjda mi je to sudbina rolleyes

TEME: Sve što stignem, sve što me inspirira, sve što mi zaokupi pažnju... sretan

Ponekad je bolje da se raspišem na blogu od vrištanja na nekoga dok mu bubnjići ne eksplodiraju i dok ne oderem svoj ljepi glasić zubo



Flag Counter