Da se mene pita (al' me se ne pita)

utorak, 12.11.2013.

VIDEO: Koji od ova dva roditelja mi nije potreban, mama ili tata?

Još je uvijek aktualna tema definicije braka, iako sam o tome već pisala, sada sam tu da prokomentiram jedan video, koji sam dobila kao agrument ZA referendum...

Djevojčica od 11 godina svjedoči: Koji od ova dva roditelja mi nije potreban, mama ili tata?
Video je kratak, ''šteta'' ga je ne pogledati:



Jeli itko (osim mene ) primjetio da djevojčica čita svoj govor koji vjerojatno ona nije ni napisala. Video sam pogledala dva puta, način na koji ona priča, meni iskreno izgleda kao da mala nezna o čemu govori ( mislim se kako bi i znala).
I još mi pa netko ovo predstavi kao nekakav senzacionalan video...

Mene žalosti činjenica što se iskorištava djete, nevino djete kojem se doslovno ispire mozak, očito je to jedan odgoj kojeg svako djete treba dobit, odgoj kojeg može dobit samo od mame i tate, a eto mene moji roditelji nisu ovako odgajali, vjerojatno su oni loši, jako loši roditelji, mene su odgojili mama i tata, heteroseksualan par, jako loši roditelji, nisu imali vremena da mi ''ispiru mozak''... Vrijeme samnom su provodili u prirodi, igrama, zabavi, gledanju filmova, pravljenju kolača, tjerali me da pišem domaće zadaće, da pospremam sobu koju sam vječno ostavljala u neredu...

Što se tiče ispiranja mozga djetetu, mogla bih nabrojit još dosta primjera nevezanih za aktualnu temu, ali ostavit ću to za neku drugu priliku...

Samo me još nešto zanima... Jeli itko pitao djete u domu, djete bez roditelja, djete koje nema happy family, jeli itko takvo dijete pitao za mišljenje ??? (mislim za pravo mišljenje, ono što dolazi iz srca, ne mišljenje napisano na komad papira).
Ne kažem da bi takvo dijete imalo drukčije mišljenje, ali zanima me jeli itko takvo dijete išta pitao ?
Čula sam još par svjedočenja od djece iz happy family, ali ne želim diskriminirati djecu u domovima, djecu bez roditelja, djecu sa nasilnim roditeljima i slično, meni je važno i njihovo mišljenje, možda su takva djeca manjina, ali i njihovo mišljenje je važno...

Oznake: homoseksualno brak, heteroseksualni brak, roditelji, mama, tata, djeca, diskriminacija, odgoj

12.11.2013. u 21:54 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (6)

Opis bloga

Razmišljanje jedne pozitivne i nadasve smirene buntovnice koja je uvik u pravu zubo
Inače nisam tvrdoglava, ali ljudi nikako da shvate da ja nikada nisam u krivu, tj. ponovimo još jednom: uvik sam u pravu... hm...valjda mi je to sudbina rolleyes

TEME: Sve što stignem, sve što me inspirira, sve što mi zaokupi pažnju... sretan

Ponekad je bolje da se raspišem na blogu od vrištanja na nekoga dok mu bubnjići ne eksplodiraju i dok ne oderem svoj ljepi glasić zubo



Flag Counter